مطالب مرتبط:
بازداشت 2 عضو باند قاچاق سلاح جنگی در جنوب کرمان
بساط شهود جعلی جمع شد
قوه قضاییه: بساط شهود جعلی جمع شد
بساط شهود جعلی و حرفه ای جمع شد
قوه قضاییه: بساط شهود جعلی جمع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 14:202024-09-08حوادث

جمع آوری 97 سلاح شکاری غیرمجاز و جنگی در تالش 


فرمانده انتظامی تالش از جمع آوری سلاح های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 97 قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از جمع آوری سلاح های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 97 قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، 18 شهریورماه در تشریح این خبر اظهار کرد: زمانی که سلاح خارج از مقررات قانونی یا از سوی افرادی که صلاحیت داشتن اسلحه و استفاده از آن را ندارند به کار رفته شود، بدون شک جز ترس و ارعاب در جامعه و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به جمع آوری سلاح های غیر مجاز در شهرستان تالش گفت: پلیس با انجام اقدامات فنی و نامحسوس از ابتدای سال جاری 96 قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یک قبضه سلاح جنگی را کشف کرد.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا 28 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی تالش در پایان با بیان اینکه مجموعه انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه از هیج تلاش و کوششی دریغ نمی کند، تصریح کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می شود و مؤلفه های امنیت را ارتقاء می دهد.


برچسب ها: سلاح - فرمانده انتظامی - مجاز - غیر مجاز - شهرستان - انتظامی - غیرمجاز
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 97 سلاح شکاری غیرمجاز و جنگی در تالش 

جمع آوری 97 سلاح شکاری غیرمجاز و جنگی در تالش